Kolejna odsłona kampanii piwa Żywiec 0,0%

Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kolejna odsłona kampanii, w której marka promuje nowe piwo Żywiec 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i kampania na nośnikach OOH.
Marka Żywiec wprowadziła na rynek Żywiec 0,0%. Dzięki temu dorośli konsumenci mogą delektować się nim, kiedy tylko mają ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw.
Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania reklamowe. W sierpniu w ogólnopolskich i tematycznych stacjach ruszyła kampania telewizyjna, a od początku września kampania na nośnikach outdoorowych. Zaplanowano również mocne wsparcie w Intrenecie oraz dużą akcję samplingową. Żywiec 0,0% pozostaje jednym z filarów unikalnego konceptu Strefa Zero.
– Żywiec nieustannie koncentruje się na rozwoju. Żywiec 0,0% umożliwi naszym konsumentom cieszenie się doskonałym smakiem piwa, niezależnie od pory dnia czy okoliczności – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, kierownik marki Żywiec. – Błyskawicznie reagujemy na dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie, co pozwala marce rosnąć i pozostawać liderem w swojej kategorii – dodaje Bucholc-Kmiecik.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

- Pn 20:32 Analiza: podczas pandemii wzrósł popyt na polskie owoce w UE
- Pn 20:31 Koszalin: Prezydent miasta z inicjatywą obniżenia opłat za ogródki...
- Pn 19:04 Olga Semeniuk: Bunt firm nie spowoduje, że czas pandemii skończy się szybciej
- Pn 18:59 Atlantico: hodowla przemysłowa, klimat niosą ryzyko następnych pandemii
- Pn 18:57 Wielkopolskie: 25-latka drukowała paragony i w zamian za gotówkę oddawała...
- Pn 18:16 Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- Pn 17:21 Dr Martens z dobrymi perspektywami giełdowymi
- Pn 17:10 Lidl w USA płaci pracownikom za zaszczepienie się
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Lokal użytkowy, Warszawa, 57.43 m², wynajmę lokal użytkowy
- Mieszkanie, Warszawa, Cybernetyki, 24.64 m², wynajmę mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Biskupin-Sępolno-Dąbie-Bartoszowice (Śródmieście), Plac Grunwaldzki, 17.78 m², wynajmę mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław, Kościuszki, 27.63 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.