Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Marka Kotlin wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność.

Kotlinek - nowość marki Kotlin, fot. mat. pras.
Reklama
Kotlinek to ketchup z łagodną recepturą, dedykowaną najmłodszym. Zawarte w produkcie witaminy (A, C, E) i potas, wspomagają odporność.
Atrakcyjna szata graficzna opakowania z brand hero marki, Tomim pasuje do dziecięcego świata. Nowy ketchup znakomicie dopełni smak dań, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po pełnowartościowy posiłek.
Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszą działania public relations uwzględniające media relations oraz influencer marketing oraz działania marketingowe w digitalu.
Kreacje materiałów graficznych powierzono Feeders Agency. Za opracowanie całościowej strategii PR oraz egzekucję działań odpowiada agencja Big Picture.
Reklama