Królewskie w wariancie 3,2 proc. alkoholu

Marka Królewskie, sponsor klubu piłkarskiego Legia Warszawa, wprowadza stadionową wersję swojego piwa. Od 14 lipca w obiekcie Mistrza Polski przy ul. Łazienkowskiej 3 w sprzedaży pojawi się Królewskie w wariancie z 3,2% alkoholu.
Piwo Królewskie zadebiutuje na stadionie przy Łazienkowskiej już 14. lipca podczas meczu o Superpuchar Polski z Arką Gdynia. Zmniejszona zostanie zawartość alkoholu – do 3,2%, lecz niezmienny pozostanie smak piwa, znany warszawiakom od lat.
Wprowadzenie stadionowego wariantu to kolejny element współpracy dwóch stołecznych marek - symboli. – Już od 15 lat Królewskie jest z Legią na dobre i złe. Partnerstwo z tak ważnym symbolem stolicy to dla nas wielkie wyróżnienie i powód do dumy. Dzięki tej strategicznej współpracy możemy być bliżej naszych konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że od nowego sezonu będziemy im towarzyszyć w miejscu, gdzie przeżywają największe emocje – na stadionie ukochanej drużyny. To tutaj dzieją się najważniejsze momenty dla kibiców i dla klubu, dlatego Królewskiego nie może tu zabraknąć – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

-
miglanc 2018-07-12 15:36:32
Szkoda pieniędzy dla KS Warka -nie z tym Zarządem Klubu.Kasa zostanie przejedzona,przepita.
-
Drops 2018-07-12 13:58:05
Królewskie powinno sponsorować KS WARKA, bo tam jest produkowane, a nie klub z Warszawy, w której to niestety browaru nie ma...
- 13:14 Badanie: Wśród osób, które polubiły e-zakupy, ponad połowa chce wrócić do...
- 13:01 ZPP apeluje o czasowa obniżkę VAT dla branż najbardziej dotkniętych przez...
- 12:53 AliExpress chce własnych automatów do odbierania paczek
- 12:42 Trendy na rynku pracy w 2021: Dbałość o pracownika i optymalizacja kosztów
- 12:01 Świąteczna reklama Apartu zaskarżona do KER. Według wnioskodawcy marka ......
- 12:00 W Europie zabraknie cukru? Produkcja spada przez niskie zbiory buraków
- 11:52 Koszyk cen: 50 produktów w e-sklepach od 270 do 330 zł. Stokrotka debiutuje w...
- 11:41 Szynka wieprzowa od Goodvalley
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Giełdowi miliarderzy: Zygmunt Solorz "zepchnięty" z podium przez Tomasz...
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Kamionek), Stanisława Augusta, 95.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Sielce), Dolna, 101.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Narwik, 54.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.