Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kwaśne Chupa Chups ukłonem w stronę millenialsów

Jak wynika z badań Nielsena, aż 45 proc. młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Firmy chcąc trafić w gusta odbiorców, nie tylko wprowadzają na rynek nowości w ulubionych smakach konsumentów, ale coraz częściej stawiają na odważniejsze propozycje. W ten trend  wpisuje się nowa, kwaśna linia produktowa Chupa Chups Sour Infernals. Słodycze, w zależności od rodzaju (w ofercie: lizaki, żelki, gumy oraz cukierki do żucia), występują w różnych smakach, tj.: cytryna, cola, truskawka, jabłko czy wiśnia.
Reklama

Produkty z tej kategorii są popularne szczególnie wśród dzieci i młodzieży, grupy chętnie eksperymentującej z nowościami.

W linii Chupa Chups Sour Infernals konsumenci znajdą szeroki wybór propozycji: lizaki, cukierki i gumy do żucia oraz żelki. - Nowe oblicze Chupa Chups to wyjście poza schemat i ukłon w stronę młodych, niezwykle wymagających konsumentów. Nastoletni odbiorca stale poszukuje i sięga po produkty, którego go zaskoczą a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania smakowe. Charakterystyczne, intensywnie kwaśne produkty Chupa Chups Sour Infernals to odpowiedź, na oczekiwania współczesnych nastolatków. Dzięki koncepcji spinającej cztery kategorie produktowe linia trafia w gusta szerokiego grona odbiorców - mówi Michał Bonecki, Consumer, marketing manager Perfetti Van Melle Polska.

Produkty z linii Chupa Chups Sour Infernals dostępne są w wyrazistych, tętniących kolorami opakowaniach: fioletowych, różowych, zielonych oraz pomarańczowych. Opatrzone są odważnymi, nowoczesnymi grafikami i charakterystycznym logo marki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.