Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lech na zimę z limitowanymi puszkami

Leszek Chmielewski tej zimy odwiedził Podhale. Zainspirowany górskimi krajobrazami, w tym sezonie prezentuje nowe puszki Lecha Premium z limitowanej edycji. Autorami zimowych projektów są młodzi graficy z południa Polski – Zuza Sadlik i Michał Adamiec. Kampania marki odbędzie się pod nazwą „Lech na Zimę”.
Reklama

- Dla Leszka Chmielewskiego zima to nie tylko zaśnieżone góry i stoki. To także niepowtarzalny charakter, energia i kreatywność, jaką niesie ze sobą całe Podhale. Dlatego tegoroczna zima z Leszkiem będzie wyjątkowa i każdy będzie mógł poczuć podhalański klimat. Limitowana, inspirowana zimowymi górskimi krajobrazami odsłona jest dostępna w sklepach w całej Polsce – mówi Natalia Kostera, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Lech Premium.

W ramach zimowej kampanii powstał także przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu Facebook Leszka. Zimowy spot będzie miał premierę w telewizji pod koniec grudnia.
Kampania „Lech na Zimę” wspierana będzie kampanią OOH, digital oraz PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (Social i digital).

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum