Limitowana edycja opakowań marki Królewskie

Dzielnicowa kolekcja została poszerzona o 18 wzorów butelek Królewskiego Jasne Pełne. Nowe kreacje opakowań to oryginalne, graficzne interpretacje miejsc i symboli warszawskich dzielnic – ursynowski Tor Służewiec, Aeroklub Warszawski na Bemowie, Las Bielański, latarnie gazowe na Mokotowie czy Filtry na Ochocie. Do kampanii dołączyło także Królewskie Niefiltrowane – piwo inspirowane klimatem dawnej Warszawy. Jest ono dostępne w opakowaniach dedykowanych 7 najstarszym dzielnicom, prezentujących historyczne miejsca – słynny mokotowski SAM, dworzec Warszawa Ochota czy Gazownię na Woli.
Kolekcja Królewskiego pojawiła się także na billboardach; o wyjątkowym charakterze miasta opowiada również mural przy stacji Metra Politechnika. Wszystkie działania spaja hasło „Smakuj Warszawę dzielnicami”.
Dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Kreację kampanii przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN.digital collective, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Komunikację PR dla marki Królewskie prowadzi agencja ROOTS.