Linia serków Twój Smak z Piątnicy w nowym wydaniu

Nowe opakowania serków wyróżniają się spójnym wzornictwem; są bardziej przejrzyste, a jednocześnie komunikują wyjątkową smakowitość. OSM Piątnica, wprowadzając nową stylistykę, nie rezygnuje jednak z tradycyjnych, dobrze znanych konsumentom elementów opakowań. Zachowany zostaje klasyczny logotyp z dobrze znanym domkiem oraz czerwony, wyróżniający się napis z nazwą linii. Umożliwia to szybkie rozpoznanie produktu na sklepowej półce przez stałych użytkowników, jak i podjęcie decyzji zakupowej przez tych, którzy szukają nowości. Co ważne, wraz ze zmianą grafiki, nie zmieniła się gramatura opakowania.
W odświeżonym wydaniu dobrze znanych serków OSM Piątnica, wprowadzono także nowe warianty smakowe. W klasycznej odsłonie pojawił się Twój Smak z ziołami. Z kolei serek Twój Smak z chrzanem stał się bardziej wyrazisty, dzięki zwiększeniu ilości chrzanu w składzie - aż do 10%. W linii serków puszystych pojawiły się smaki: z ziołami oraz z chrzanem, a także bardzo ciekawy wariant z grzybami leśnymi, który z pewnością przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom szlachetnych darów lasu: borowików, podgrzybków, kurek.
Wprowadzeniu na rynek odświeżonej linii Twój Smak towarzyszy szerokozasięgowa kampania reklamowa. To pierwsze, tak silne wsparcie marketingowe dla tej kategorii z portfolio produktowego OSM Piątnica. W kolejnej odsłonie dobrze znanego już cyklu „Z Piątnicy, no bo skąd” promowane są oba rodzaje serków. Poza spotami reklamowymi w telewizji, prowadzona jest także kampania digital, działania PR oraz kampania promocyjna w mediach społecznościowych.