PARTNER PORTALU

Marka Clean Eating zwiększa asortyment na polskim rynku

Autor: pr 12 marca 2021 11:51

Rośnie zainteresowanie polskich konsumentów ekologicznymi produktami żywnościowymi. W ślad za zwiększonym popytem i rosnącą sprzedażą żywności on-line, szwedzka marka Clean Eating wprowadziła na polski rynek nowe produkty.

W ofercie Clean Eating znalazły się ekologiczne orzechy laskowe, włoskie, migdały oraz orzechy nerkowca. Rozszerzenie oferty o te produkty to przede wszystkim chęć odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na półprodukty do pieczenia ciast, czy przygotowywania zdrowych i pełnowartościowych posiłków.

Z myślą o wszystkich, którzy w czasie pandemii zdecydowali zmienić sposób odżywiania i większy nacisk położyli na aktywność fizyczną, w rozszerzonym portfolio produktów Clean Eating znalazły się m.in. makarony: marchewkowy, szpinakowy i noodle. Niskokaloryczny makaron Konjac to produkt bardzo popularny m.in. w krajach azjatyckich. Nie zawiera cukru, tłuszczy, skrobi, białka, jest za to bogaty w rozpuszczalny w wodzie błonnik. Doskonale sprawdza się w przypadku diet odchudzających jako alternatywa dla tradycyjnego makaronu. Jest również odpowiedni dla diabetyków, uczulonych na soję, wegetarian, vegan, jak też osób z nietolerancją pszenicy lub na diecie bezglutenowej.

Ważnym punktem rozszerzonej oferty Clean Eating jest seria bezcukrowych dżemów: z czarnej porzeczki, truskawkowego, jagodowego i malinowego. Uzupełnieniem oferty eko-produktów oferowanych przez firmę są dwa rodzaje kombuchy: ogórek i kolendra oraz acerola i imbir.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8703
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,33

  • Śr

    1,93

  • Min

    0,90

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.