Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Martini z ofertą bezalkoholowych trunków

Marka włoskich wermutów Martini prezentuje nową gamę bezalkoholowych (~0%) aperitivów: kwiatowy Floreale i owocowy Vibrante. Obydwa produkty są dostępne w Polsce od czerwca.
Reklama

Martini Floreale to orzeźwiające, lekkie i kwiatowe aperitivo z nutami artemizi i rzymskiego rumianku z Pancalieri. Z kolei na fanów odświeżających i owocowych smaków czeka Martini Vibrante, czyli owocowe i zbalansowane aperitivo z nutami włoskiej bergamotki i pomarańczy. W obu nowościach Martini nie ma sztucznych składników, aromatów czy glutenu.

Według raportu IWSR rynek produktów bezalkoholowych wzrośnie o 34% do 2024. Wzrost tej kategorii wiąże się z zainteresowaniem konsumentów ograniczaniem spożycia alkoholu, choć niekoniecznie całkowitą rezygnacją z jego konsumpcji. Z kolei według danych z raportu trendów koktajlowych 2022 firmy Bacardi Limited, 58% konsumentów na całym świecie pije więcej koktajli bezalkoholowych i o niskiej zawartości alkoholu w porównaniu z poprzednim rokiem. 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum