Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

McCormick wprowadza na polski rynek sos FRANK’S RedHot

McCormick wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.
Reklama

FRANK’S RedHot to nowość na polskim rynku spożywczym, przedstawiona 1 kwietnia przez firmę McCormick (właściciela marek Kamis i Galeo). Oryginalny amerykański sos nie zawiera konserwantów i składa się tylko z 5 prostych składników: chili (35%), wody, mielonego czosnku, octu i soli. 

Kampania towarzysząca premierze produktu skierowana jest do Millenialsów, dla których najważniejsze w produkcie są autentyczność, smak oraz jakość. W ramach promocji sosu FRANK’S RedHot zostaną uruchomione lokalne kanały marki na platformach Facebook, Instagram i Youtube, w których pojawią się kulinarne i lifestyle’owe cykle wpisów oraz krótkie, humorystyczne spoty reklamowe z sosem FRANK’S RedHot w roli głównej. Startowi kampanii towarzyszy również emisja reklamy display w sieci Google.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum