Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Millano Group z nową linią produktów pod marką Hibbi

Millano Group wprowadziła na rynek nową linię produktów czekoladowych pod marką Hibbi zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Są to pojedynczo pakowane nadziewane czekoladki w czterech odsłonach.
Reklama

- Batoniki z czekolady mlecznej z nadzieniem mlecznym (gramatura: 50g i 100g)
- Batoniki z czekolady mlecznej z nadzieniem jogurtowo-truskawkowym (gramatura: 50g i 100g)
- Chruuper Czekoladki mleczne z nadzieniem mlecznym i płatkami cornflakes 183g
- Mon Bon Pralinki mleczne z nadzieniem mlecznym 130g

Produkty Hibbi z postacią hipopotamka na opakowaniu to połączenie czekolady mlecznej z nadzieniami o smakach uwielbianych przez najmłodszych: mlecznym, mlecznym z płatkami kukurydzianymi i jogurtowo-truskawkowym. Dodatkowo wszystkie produkty Hibbi zawierają pojedynczo pakowane porcje, co ułatwia wydzielanie dzieciom ich ulubionych słodkości.

Zakłady Wyrobów Cukierniczych Millano podają, że marka Hibbi powstała z myślą o najmłodszych, ale też o tych nieco starszych miłośnikach czekoladowych słodkości. Nowa linia produktów Hibbi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych i świadomych rodziców, którym zależy na zdrowym odżywianiu ich pociech produktami wyłącznie dobrej jakości.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum