Moliera2.com z reklamą komentującą bieżące sytuacje
Odliczanie czasu do ponownego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu czy propozycje stylizacji dostosowanych do pogody – sklep internetowy Moliera2.com zrealizował kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu, którą można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce.

fot.
Reklama
RTM to marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka reakcja na bieżące wydarzenia społeczne czy kulturowe. W pomysłowy sposób pozwala na komunikację ze swoją grupą odbiorców.
Specjalne zegary, które 28 maja (piątek) odliczały czas do długo wyczekiwanego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu oraz animacje z propozycjami stylizacji dostosowanymi do pogody.
Moliera2.com to sklep internetowy, którego asortyment obejmuje luksusowe ubrania, akcesoria, kosmetyki, a także wyjątkowe artykuły do dekoracji domu i wnętrz od ponad 350 marek. W swoim portfolio ma między innymi takie brandy jak: Balmain, Manolo Blahnik, Isabel Marant, Kenzo czy Burberry.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama