Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mondelez Polska wprowadza gumy pod marką Halls

Mondelez Polska wprowadza na rynek gumy pod znaną konsumentom marką Halls. Nowe gumy Halls są dostępne w czterech wariantach smakowych. W sprzedaży są dostępne od 2 stycznia. W związku z wprowadzeniem nowości, marka planuje działania promocyjne – kampanię reklamową w telewizji i internecie, aktywności PR oraz silne wsparcie sprzedażowe.
Reklama

W Polsce, kategoria gum od dwóch lat jest stabilna z tendencją spadkową, m.in. ze względu na zmniejszoną aktywność dotychczasowych graczy w mediach oraz brak bezpośrednich konkurentów. Mondelēz International jest jednym z liderów gum na świecie. Do portfolio firmy w tej kategorii należą znane marki takie jak Hollywood, Trident, Stimorol czy V6. Produkty tych marek, choć dostępne wyłącznie zagranicą, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbmierzu. Naturalnym krokiem było więc wejście koncernu w kategorię gum także w Polsce.

Jak podaje Mondelez, marka Halls od dwoch lat odnotowuje silne wzrosty sprzedaży a jej flagowy produkt Halls Extra Strong jest liderem w kategorii odświeżających cukierków w Polsce. 

Gumy Halls dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Spearmint (Łagodna Mięta) i Peppermint (Mięta Pieprzowa) oraz dwóch owocowych i równie odświeżających – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum