Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Musy od marki Tymbark

Do portfolio marki Tymbark dołączyła nowość: musy w większej pojemności – aż 200 g. O zmianach w ofercie informuje aktualna kampania marki.
Reklama

 Kampania marki skupia się na tym, jak wiele jest okazji, by sięgać po ulubiony mus. W spocie Tymbark pokazuje różnorodne, codzienne sytuacje, w których warto sięgać po musy, m.in. przerwę w biurze, podróż, czy aktywność fizyczną. 

Kampania telewizyjna jest związana ze zmianami w ofercie będącymi odpowiedzią wobec rosnących oczekiwań konsumentów. W nowych propozycjach od Tymbarku znaleźć można musy owocowe w dużej pojemności 200 g oraz idealne na rozpoczęcie dnia – Przekąski na drugie śniadanie.

Pierwszy wariant to musy 100% z owoców z dodatkiem witaminy C o pojemności aż 200 g. Wyróżnia je nie tylko większa pojemność, ale także ciekawe owocowe połączenia oraz oryginalny design opakowań, z dużymi grafikami prezentującymi poszczególne smaki. Musy w dużych pojemnościach to trzy smaki do wyboru: Mango-Brzoskwinia, Gruszka-Jabłko i Marakuja-Cytryna. 

Sugerowana cena nowych musów Tymbark 100% z owoców 200 g: 3,59 – 3,79 zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.