Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Muzyczny hit w kampanii nowego produktu Piątnicy

OSM Piątnica startuje z kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpocznie się ona 9 września i potrwa 4 tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
Reklama

W spocie promującym napoje Piątnicy Roślinnej wykorzystano znany i rozpoznawalny motyw muzyczny, dzięki czemu z łatwością będzie on zapamiętywany przez konsumentów.

Do dostępnych dotychczas 2 smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Wszystkie napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w butelkach z rączką, a znaleźć można je w lodówce.

Śpiewająca kampania napojów roślinnych z Piątnicy rusza 9 września. Spoty emitowane będą w TV, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie Paid Social, Programmatic i Search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Intensywność kampanii pozwoli dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego wyróżni spot w bloku reklamowym i przykuje uwagę odbiorców.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum