Na stacjach BP zadebiutowały napoje z nasionami bazylii. Wkrótce wejdą do sieci
- Innowacyjne napoje Bazil są efektem prac naszego działu R&D, zainspirowanego dalekowschodnimi produktami o podobnym formacie. Postawiliśmy na znaną i lubianą przez Polaków bazylię, której nasiona zawierają wiele korzystnych dla zdrowia składników. Nasza nowa marka odpowiada jednocześnie na trend zdrowego odżywiania i rozwój rynku żywności funkcjonalnej – mówi Dariusz Polinceusz, prezes Excellence SA.
Napoje Bazil zadebiutowały w butelkach o pojemności 225 ml w sklepach sieci stacji paliw BP, drugiej największej sieci tego typu w Polsce (na koniec III kw. br. 526 stacji). W sprzedaży znalazły się trzy orzeźwiające smaki - aloes i kiwi, granat i arbuz, mango i marakuja.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rynkowego debiutu napojów Bazil, szczególnie że przekroczyliśmy pierwotne plany sprzedażowe. W najbliższym czasie napoje Bazil powinny być dostępne w kolejnych punktach sprzedaży, w tym w popularnych sieciach handlowych – mówi Dariusz Polinceusz.
Nasiona bazylii, dzięki zawartości kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6, poprawiają pracę mózgu, nastrój i koncentrację.
W skład napojów Bazil wchodzi woda, soki z owoców pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych (BIO) i certyfikowane nasiona bazylii, a napoje słodzone są naturalnym cukrem oraz sokiem jabłkowym BIO.
Excellence SA to producent naturalnych syropów owocowych i barmańskich w Polsce, a także producent wód i napojów oraz suplementów diety w postaci płynnej. Produkty Excellence pod własnymi markami oraz pod markami sieci handlowych można znaleźć w całej Polsce w takich punktach sprzedaży, jak Biedronka, Lidl, Tesco, Carrefour, E.Leclerc, Makro, Netto, Piotr i Paweł, Żabka, jak również w sieciach stacji paliw, m.in. BP, jak również w handlu tradycyjnym.