PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

NAŁ BIO – nowość w segmencie napojów „na drogę”

Autor: pr 6 maja 2020 12:26

NAŁ BIO – nowość w segmencie napojów „na drogę” Nestlé Waters, producent marki Nałęczowianka, poszerza swoje portfolio for. mat. pras.

Producent marki Nałęczowianka wprowadza do swojej oferty napój NAŁ BIO w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności

Nestlé Waters, producent marki Nałęczowianka, poszerza swoje portfolio o innowację – napój NAŁ BIO. Nowość dostępna będzie w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-limonkowym – dla fanów połączenia kwaskowości cytryny i limonki ze słodyczą pochodzącą z organicznego cukru trzcinowego oraz brzoskwiniowym – dla osób poszukujących owocowego orzeźwienia z nutą dojrzewającej brzoskwini.

NAŁ BIO nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Dzięki zachowaniu tylko czterech składników innowacja wpisuje się w trend produktów Clean Label. Co więcej, wyróżnia się niską kalorycznością – w jej składzie znajduje się tylko 1,6 g organicznego cukru trzcinowego, tj. 28kJ  w 100 ml.

Produkt dostępny będzie w poręcznych butelkach o pojemności 0,5 L. NAŁ BIO od producenta marki Nałęczowianka jest już dostępne w sklepach w całej Polsce. Cena rekomendowana za butelkę wynosi 3,49 zł.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. outdoor, media społecznościowe i prasę. Jej kreacją i strategią zajęła się agencja Przestrzeń, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6526
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,99

  • Śr

    4,57

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.