Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nałęczowianka w butelkach w 50% z plastiku z recyklingu

Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najpopularniejszych pojemności 1 L i 1,5 L, producent naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka idzie o krok dalej i poszerza swoje portfolio o kolejne tego typu opakowania – 0,33 L, 0,5 L oraz 0,75 L. To oznacza, że teraz już wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w butelkach wyprodukowanych z udziałem przetworzonego plastiku.
Reklama

Marka jest pod tym względem pierwsza w Polsce, także jako pierwsza w naszym kraju wykorzystuje w swoich opakowaniach zbiorczych folię wyprodukowaną z udziałem tworzywa z recyklingu.

Walka z odpadami z tworzyw sztucznych stanowi priorytet dla producenta Nałęczowianki. Stosowane przez markę opakowania w pełni nadają się do ponownego przetworzenia, dodatkowo już wszystkie formaty niegazowane Nałęczowianki dostępne są także w butelkach wyprodukowanych w 50% z PET z recyklingu (tzw. rPET).

Mamy nadzieję, że dzięki takiemu rozbudowaniu oferty butelek wyprodukowanych z wykorzystaniem rPET, konsumenci, dla których troska o środowisko ma szczególne znaczenie, będą mogli swobodniej sięgać po wygodne dla siebie warianty naszej naturalnej wody mineralnej. To dla nas bardzo ważny, ale nie ostatni krok – jako firma zobowiązaliśmy się, że do 2025 roku 50% PET we wszystkich naszych butelkach będzie pochodziło z recyklingu. – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.

Niegazowana woda mineralna Nałęczowianka w butelkach o pojemności 0,33 L, 0,5 L, 0,75 L, 1 L oraz 1,5 L wykonanych w 50% z PET z recyklingu dostępne są w szerokiej dystrybucji w całym kraju.

Wprowadzeniu nowych opakowań na rynek towarzyszy szeroka kampania marketingowa, kontynuowana pod hasłem „Uwierz w recykling”, obejmująca telewizję i digital (w tym online video, media społecznościowe, display czy aplikacje mobilne). Bohaterkami kampanii pozostają butelki, które zastanawiają się, czym zostaną „w kolejnym wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką. Dodatkowo marka przygotowała szereg materiałów edukacyjnych, rozwiewających powszechne mity na temat recyklingu. 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum