Nestea w nowych opakowaniach

Nowa receptura napojów Nestea oparta jest na liściach herbaty pochodzące z regionu Nilgiri w Indiach, pozyskiwanych dzięki współpracy z firmą Rainforest Alliance. Z receptury wyeliminowano konserwanty, sztuczne barwniki i aromaty. Nestea ma także nowe opakowania, których wyróżnikiem jest namalowany liść herbaty. Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań - butelce 1,25l i 0,5l oraz czterech smakach: zielona herbata, zielona herbata z limonką i miętą, czarna herbata o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym.
Zmiany w designie i składzie komunikowane będą szeroką kampanią marketingową. W pierwszym etapie zaplanowano aktywności w punktach sprzedaży przez materiały POS. Aktywowany będzie także profil brandu na Facebooku. W kolejnych odsłonach akcji planowane jest wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej, kampania w telewizji, działania public relations oraz w social mediach.