Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Non Stop Gaming – chrupki w kształcie przycisków gamepada

W odpowiedzi na intensywny wzrost rynku gamingowego firma TBM Sp. z o.o., polski producent przekąsek, wprowadziła nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w unikalnym kształcie przycisków gamepada są obecne na rynku od ubiegłego roku.
Reklama

Przekąski są idealnym towarzyszem gamingowej rywalizacji. Dlatego chrupki kukurydziane Non Stop Gaming mają unikalny kształt przycisków pada, a paczka i branding osadzone są w klimacie gamingowym. Chrupki mają smaki papryki i fromage. Produkty w paczkach o gramaturze 70 g można znaleźć w sklepach Intermarche, Auchan, Kaufland i Makro oraz w wybranych sklepach sieci Auchan.

W 2017 roku do kampanii inaugurującej nową markę, TBM zaangażował czołowego vlogera kojarzonego z grami komputerowymi – ReZiego. Youtuber, który gromadzi na swoim kanale miliony fanów, specjalnie dla Non Stop Gaming przygotował wyjątkowy prank. W 2018 roku ReZi będzie kontynuował współpracę z marką.

Marka Non Stop Gaming była także partnerem PGA Poznań Arena – największych i najważniejszych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej w Polsce. Dodatkowo prowadzona była także promocja w sklepach oraz kampania reklamowa w prasie i w Internecie, w tym m.in. kampania bannerowa w czołowych serwisach dla graczy oraz intensywna aktywność w social mediach. W 2018 roku planowane jest wzmocnienie działań digital oraz kontynuacja współpracy z vlogerem.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum