PARTNER PORTALU

Nowa kampania lojalnościowa sieci Netto

Autor: pr 9 kwietnia 2021 14:26

Nowa kampania lojalnościowa sieci Netto Klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, fot. mat. pras.

Masa Kreatywności Netto ze „Zwierzakami z farmy” to kampania lojalnościowa sieci sklepów Netto, która startuje 12 kwietnia. Po raz drugi klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay.

– Wdrożenie drugiej kampanii lojalnościowej o nazwie Masa Kreatywności jest elementem strategii budowania trwałych relacji z klientami sieci Netto – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dzięki tej akcji chcemy dać naszym klientom możliwość spędzenia czasu wspólnie z dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób. Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy wszyscy musimy stawiać czoła kolejnym obostrzeniom, pracy, nauce i zabawie w domu, a rodzicom już dawno skończyły się pomysły na wspólne zajęcia.

Klienci, którzy od 12 kwietnia do 19 czerwca 2021 r. zrobią zakupy w sklepach Netto, za każde wydane 40 zł otrzymają saszetkę z 5 g kolorowej masy plastycznej Hey Clay gratis. Dzięki nawiązaniu współpracy z największymi dostawcami w branży FMCG, takimi jak PepsiCo, Mlekpol, Kraft Heinz, HJ Heinz Polska, Henkel Detergenty czy Mlekovita, klienci będą uprawnieni do otrzymania dodatkowej saszetki za zakup wybranych produktów tych marek.

Masa dostępna jest w 20 żywych i jaskrawych kolorach, jednak nigdy nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. W każdej wydawanej saszetce znajduje się dodatkowo jeden znaczek. Po uzbieraniu sześciu znaczków na karcie kolekcjonerskiej dostępnej w sklepach Netto klienci mają możliwość zakupu wyjątkowej, oryginalnej pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów akcji w cenie 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez znaczków w cenie 49,99 zł.

Masa Kreatywności w wydaniu „Zwierzaków z farmy” to już druga kampania z wykorzystaniem masy plastycznej i kolejna kampania przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Celem akcji jest budowanie długotrwałych relacji z klientami i wynagradzanie tych najbardziej lojalnych. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w siedmiu akcjach: z produktami marki Thomas By Rosenthal – garnkami i patelniami oraz nożami, szklaną zastawą marki Shott Zwiesel, torbami i walizkami marki Ellehammer oraz garnkami i nożami marki MasterChef.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10000
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.