Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe opakowania U Jędrusia. Kontynuacja zmian wizerunkowych marki

Ubiegły rok był dla marki U Jędrusia intensywnym czasem, który zaowocował nową identyfikacją wizualną. Kontynuacją współpracy z agencją PND Futura są nowe opakowania dla linii pierogów To Go i Smak na Świat. Przeniesienie nowego brandingu na design opakowań ma zapewnić marce widoczność na niezwykle konkurencyjnej półce.
Reklama

Nowy branding marki jest inspirowany jej gastronomiczną przeszłością, co ma swoje odzwierciedlenie m. in. w nawiązującym do restauracyjnego szyldu logo. Elementem spajającym produkty U Jędrusia jest mocny granat, który ma wyróżnić brand i stać się jego znakiem rozpoznawczym. Opakowania czerpią z aktualnych trendów, oddając kulinarną jakość i doświadczenie firmy.

Zmiany na poziomie opakowań to kolejny etap współpracy na linii U Jędrusia – PND Futura. Agencja przeniosła wcześniej wypracowaną identyfikację na opakowania istniejących, flagowych produktów marki i wspiera krakowską firmę we wprowadzaniu nowych dań gotowych. Dzięki temu, portfolio marki staje się bardziej uporządkowane, a ona sama ewoluuje zgodnie ze standardami współczesnej półki dań gotowych.

Redesign opakowań U Jędrusia, fot. mat. pras.
Redesign opakowań U Jędrusia, fot. mat. pras.

Jemy również oczami

Spójność, wyróżnialność i komunikacja benefitów to kluczowe czynniki w kategorii U Jędrusia. Poza elementami brandingowymi, nowe projekty cechują wyraziste, atrakcyjne wizerunki oraz ikony eksponujące kluczowe zalety produktów.

Seria zmian krakowskiej firmy to następstwo zmiany strategii, która przesuwa akcent komunikowanych wartości w stronę smaku i tradycji w nowoczesnym wydaniu. W ciągu najbliższych miesięcy możemy spodziewać się płynnej transformacji wszystkich opakowań produktów U Jędrusia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum