Nowy gracz na polskim rynku karm dla psów

Na rynku żywności dla zwierząt pojawiła się nowa marka – PetBuddies. Stworzony przez pasjonatów branży spożywczej i miłośników psów startup, oferuje personalizowaną dietę dla psów, przygotowaną z najwyższej jakości składników. Idea przyświecają twórcom marki to #fairpetmeals.
Podążając za obecnymi trendami i odpowiadając na współczesne potrzeby związane z ochroną środowiska, firma stawia na ekologię. Dania PetBuddies, jako pierwsze na rynku personalizowanej karmy dla psów, wekowane będą w szklanych słojach i pakowane w kartony, zabezpieczane przy użyciu papierowej taśmy. Na żadnym etapie nie będzie wykorzystywany plastik. Produkty PetBuddies są wygodne w codziennym użytkowaniu, nie wymagają przechowywania w zamrażalce ani lodówce, dostawy odbywają się w regularnych dwutygodniowych cyklach w modelu subskrybcyjnym.
Producent gwarantuje także, że posiłki PetBuddies uwzględniają indywidualne potrzeby każdego czworonoga. Prawdziwie personalizowana dieta przygotowywana będzie w oparciu o wiarygodny kalkulator wykorzystujący algorytm dopasowujący rodzaj i ilość jedzenia do danego psa.
Startup planuje rozwój w kierunku pet-food-tech. Dlatego w ramach launchu marki zainicjował kampanię w serwisie PolakPotrafi.pl. Jej celem jest poinformowanie o pojawieniu się PetBuddies na rynku, a także, poprzez promowanie idei uczciwego podejścia do żywienia zwierząt, zachęcenie konsumentów do subskrybcji.
Pierwsze zgromadzone fundusze firma przeznaczy na stworzenie specjalnego urządzenia (czujnika) i aplikacji, które w czasie rzeczywistym, analizując parametry życiowe psa, będą automatycznie dopasowywać dietę na kolejny okres subskrypcyjny. Rozwiązanie ma wyręczyć właścicieli psów, automatyzując w pełni ten proces. Będzie to prawdopodobnie jedyne takie rozwiązanie dostępne na rynku. Kolejne etapy rozwoju PetBuddies zakładają dalszy rozwój komplementarnych usług dla psów.