Oleje Świata z konkursem wspierającym sprzedaż
Firma Oleofarm w drodze przetargu wybrała agencję UNIQUE ONE na organizację ogólnopolskiego konkursu marki Oleje Świata.
Konkurs przebiega pod hasłem „Zasmakuj w Olejach Świata” i potrwa od 15.09.2018 do 17.11.2018. Aby wziąć w nim udział, należy jednorazowo kupić dowolny produkt marki Oleje Świata, a następnie napisać uzasadnienie, który smak oleju się wybrało i dlaczego oraz wysłać SMS (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT) pod numer 7057, w treści wpisując: „Oleje.numer z paragonu.odpowiedź”. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Szczegóły konkursu dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl.
Nagrodą główną w konkursie jest wycieczka w jedną z czterech stron świata. Zwycięzca otrzymuje voucher o wartości 15 000 zł do zrealizowania w biurze podróży należącym do Rainbow Tours S.A. na wycieczkę do dowolnie wybranego miejsca z oferty. Istnieje możliwość wymiany vouchera na gotówkę. Zwycięzcę konkursu wyłoni komisja konkursowa, która zdecyduje również kto otrzyma nagrody drugiego stopnia, czyli jeden z czterech plecaków marki Dakine.
Przeczytaj także:
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród). Konkurs wspiera kampania reklamowa online oraz materiały POS. Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdują się na www.olejeswiata.pl/konkurs.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 13:44 Konfederacja Lewiatan: Podatek od sprzedaży detalicznej muszą płacić także...
- 13:38 Sieć supermarketów Denner skorzysta z energii słonecznej z elektrowni na tamie
- 13:30 Po debiucie akcje InPostu zyskują
- 13:11 Circle K wspiera pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży
- 12:57 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
- 12:54 HRE: w grudniu 2020 r. rekord oszczędności Polaków
- 12:22 W tym roku powstanie kilka sklepów Easy Auchan na stacjach bp
- 12:16 Alior Bank sprzedaje 20 proc. udziałów w PayPo
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 5 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
29,40
-
Śr
22,64
-
Min
14,40
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.