Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Oprogramowanie MR-Transfer wspomaga rozwiązania lojalnościowe w przypadku różnych systemów sprzedaży

Oprogramowanie MR-Transfer wspomaga rozwiązania lojalnościowe w przypadku różnych systemów sprzedaży.
Reklama

Dzięki współpracy partnerskiej Micro-Res i ProfitCard powstał innowacyjny i unikalny produkt – oprogramowanie MR-Transfer.

Do tej pory w przypadku różnorodnych systemów sprzedaży, zainstalowanych w sklepach, zbieranie szczegółowych danych paragonowych dla systemu lojalnościowego nie było możliwe. Dzięki  elastycznemu i uniwersalnemu rozwiązaniu, analityczne dane docierają do serwera programu lojalnościowego z dowolnego systemu sprzedaży. Umożliwiamy tym samym rozbudowę systemu lojalnościowego o dodatkowe analityki i promocje na nich bazujące. Sieciom sprzedaży, które posiadają różne systemy sprzedaży w swoich sklepach i u swoich franczyzobiorców, umożliwiamy spływ analitycznych danych do jednorodnej bazy systemu lojalnościowego w czasie rzeczywistym.

System lojalnościowy obsługiwany przez ProfitCard i Polskie e-Płatności, bazuje na sumarycznych kwotach paragonów sprzedaży, które są przekazywane do terminala płatniczego PeP, a następnie wraz z numerem karty klienta przekazywane do serwera ProfitCard. Obecnie przesyłane dane nie zawierają danych szczegółowych, dotyczących pozycji paragonowych. Firma Micro-Res dostarcza narzędzie, które umożliwia wysyłkę danych paragonowych z dokładnością do pojedynczej pozycji paragonowej, co znacząco poszerza możliwości systemów lojalnościowych tworzonych przez firmę ProfitCard i Polskie e-Płatności. Z rozwiązania korzystają już sklepy biorące udział w programach lojalnościowych „Społem znaczy razem”.
Kolejne instalacje zostały już uruchomione dla programów „Zyskuję z Chatą”, (sieć „Chata Polska”) oraz części sklepów sieci „SPAR” .

Korzyści z wdrożenia rozwiązania są następujące:
• scentralizowane zarządzanie regułami promocyjnymi (brak konieczności ustawiania reguł promocyjnych na każdym sklepie osobno)
• dodatkowe możliwości promowania za zakup towarów, szersze możliwości konstruowania sposobu naliczania punktów, z dokładnością do pojedynczych pozycji, grup towarowych,
• śledzenie reguł, z uwzględnieniem towarów wykluczonych,
• możliwość zbierania danych z różnych systemów sprzedaży, używanych w sklepach sieci,
• aktualizacja sald punktowych, uwzględniająca zwroty towarów,
• zawsze aktualne dane (online) w systemie lojalnościowym,
• możliwość wyświetlania informacji o aktualnym saldzie punktów klienta na sprawdzarkach cen WeriOn.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum