Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pepsi reklamowana w puszkach z dawnych dekad

Do sprzedaży trafiły puszki i butelki Pepsi z oprawą nawiązującą do opakowań tego napoju z sześciu poprzednich dekad. Wspiera je kampania reklamowa nawiązująca do tegorocznej edycji „Wyzwania smaku”.
Reklama

Limitowana edycja Pepsi obejmuje puszki i butelki z sześcioma różnymi grafikami przypominającymi opakowania, w jakich napój był dostępny w kolejnych dekadach od 1940 do 2000 roku.

Takie opakowania będą w sprzedaży do grudnia. Wspiera to kampania reklamowa informująca też o wyniku tegorocznej akcji „Wyzwanie smaku”.

Działania reklamowe zaczęły się 17 września i potrwają do połowy listopada. Obejmuje telewizję, kina (Helios i Cinema City), internet oraz punkty sprzedaży. Za obsługę marketingową Pepsi w Polsce odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja spotów), Artegence (działania w internecie), Pink Pepper Media (materiały POS), Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania public relations).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum