Pilsvar zastąpi markę Pilsweizer

Browar Pilsweizer rozpoczął rebranding swoich produktów. Z piw zniknie dotychczasowa marka Pilsweizer, zastąpi ją nowa - Pilsvar. Pierwsze piwa sygnowane nowym brandem właśnie trafiają do sprzedaży. Nazwa samego browaru pozostaje bez zmian.
- Przez lata zdążyliśmy się mocno przywiązać do marki Pilsweizer, tożsamej z marką naszego browaru, wśród konsumentów też już zdobyła sobie swoją pozycję. Jednak po latach starań patentowych okazało się, że nie możemy liczyć na ochronę patentową tego znaku handlowego, tak więc podejmujemy długofalową decyzję, by wprowadzić na rynek nową markę – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.
Nowa marka – Pilsvar - będzie objęta ochroną patentową na terenie całej Unii Europejskiej.
Przeczytaj także:
– Zależy nam na tym, żeby nowa marka była w naturalny sposób kontynuatorką dotychczasowej, stąd stworzenie brandu Pilsvar. Towarzyszące zmianie brandu odświeżenie wizualizacji także staramy się przeprowadzać delikatnie, tak by konsumenci ani przez moment nie poczuli się zdezorientowani. Liczymy na to, że przejście odbędzie się bardzo płynnie, a i jesteśmy pewni, że już pod nową marką będziemy pobijać kolejne rekordy produkcji i sprzedaży naszego piwa, jak to robimy regularnie w ostatnich latach.
W 2017 r. roczna produkcja Browaru Pilsweizer wzrosła o 20,6 proc. i osiągnęła rekordowy poziom 17,16 tys. hektolitrów (poprzedni rekord, z 2016 roku wynosił 14,23 tys. hektolitrów). Sprzedaż w 2017 r. wzrosła aż o 30,8 proc., osiągając poziom 14,26 tys. hektolitrów, wobec 10,88 tys. hektolitrów w 2016 r. Przychody netto browaru wyniosły w 2017 r. 6,99 mln zł, wobec 5,45 mln zł w roku 2016, co oznacza wzrost rok do roku o 28,3 proc.
W 2018 r. browar zakłada ustanowienie kolejnego swojego rekordu produkcji (na poziomie ok. 20 tys. hektolitrów) oraz coraz mocniejsze wchodzenie z dystrybucją w kanał HoReCa.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Bombon 2018-10-26 10:03:04
Dobre piwko ten Pilsvar.
- 10:23 Jarosław Baran prezesem Orlen China
- 10:23 Towary ekologiczne kupujemy na bazarach i w dyskontach
- 10:18 Primark otworzy sklep w Katowicach ... w 2023 roku
- 10:12 Aldi w kolejnych warszawskich dzielnicach
- 10:06 Grupa CDRL - słaba sprzedaż w sklepach stacjonarnych, rekordy w e-commerce
- 09:53 Polacy zaczynają mocno oszczędzać na zakupach, głównie na słodyczach, odzieży...
- 09:43 Kary dla restauratorów przyjmujących klientów
- 09:34 Topaz spogląda w stronę HoReCa - sieć otwiera pierwszy sklep typu cash&carry
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.