Piwo Warka w nowej odsłonie

Warka od grudnia br. dostępne będzie w nowej szacie graficznej. Wygląd nowych opakowań Warki odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów.
Zmieniony kształt etykiety nadaje butelce zupełnie nowej jakości, a efekt metalizowania premiowości i szlachetności. Wyróżniającym elementem opakowania jest skośne połączenie kolorów dzięki czemu całość wygląda niezwykle nowocześnie i dynamicznie. Użyte na opakowaniach symbole podkreślają piwność i opowiadają historię marki. Najsłynniejszy mieszkaniec Warki i bohater narodowy Kazimierz Pułaski oraz data „1478” na etykiecie podkreślają tradycję i historię piwa. Medale i słowo „Classic” symbolizują wierność klasycznym regułom warzenia piwa.
– Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce – dodaje Drożyński.
Przeczytaj także:
Zmiana grafiki opakowań obejmie również Warkę Strong, która zachowuje swoje charakterystyczne kolory: złoty i czarny, które niezmiennie podkreślają unikalną kompozycję dwóch słodów: jasnego pilzneńskiego i ciemnego prażonego.
Wprowadzenie nowych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS oraz startująca już na początku 2021 roku silna kampania TV i digital.

- 15:50 Marczuk: ponad 4 tys. placówek gastronomicznych otrzymało środki z Tarczy...
- 15:01 Polska firma Sofaroom otwiera sklep w Domotece
- 14:45 Konfederacja rusza ze zbiórką podpisów pod obywatelskim projektem zakończenia...
- 14:44 Raport: na skutek COVID-19 liczba przepracowanych godzin pracy w Polsce...
- 14:07 Lidl otwiera 1. sklep w 2021 roku
- 14:07 Specjaliści od e-commerce mogą liczyć na zarobki od 5 do 30 tys. zł miesięcznie
- 13:46 Kuba Wojewódzki sprzedał udziały w restauracji Niewinni Czarodzieje 2.0
- 13:34 Kuroń i Kępka w kulinarnych pojedynkach, czyli #DuetKauflandu w akcji
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Lokal użytkowy, Warszawa, 57.43 m², wynajmę lokal użytkowy
- Mieszkanie, Warszawa, Cybernetyki, 24.64 m², wynajmę mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Biskupin-Sępolno-Dąbie-Bartoszowice (Śródmieście), Plac Grunwaldzki, 17.78 m², wynajmę mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław, Kościuszki, 27.63 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.