Piwo „Za ostatni grosz” w formule in&out w sklepach Biedronka

„Za ostatni grosz” to efekt współpracy Browaru Tenczynek i firmy MojaMuza. Na początku piwo trafi do sklepów sieci Biedronka, co skutkować będzie jego szeroką dostępnością. Jako pierwszy na rynku pojawi się Lager – najchętniej wybierane przez Polaków piwo.
Etykiety nowej serii od Browaru Tenczynek nawiązują do okładki płyty “Za ostatni grosz” Budki Suflera. Kolejne rodzaje piwa dostępne będą w przyszłym roku. Wśród nich znajdą się nie tylko popularne style, ale też coś dla piwnych geeków.
- Sama etykieta piwa to projekt autorstwa Ilony Jaszak. Ta koncepcja jest świadomym nawiązaniem do okładki płyty “Za ostatni grosz” - powiedział Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu Browaru Tenczynek.
Piwo będzie dostępne w formule in&out. Kolejne plany dotyczą wprowadzenia nowych pozycji w tej samej formule, a następnie ciągłego poszerzania dostępności piwa „Za ostatni grosz”.