Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polo Cockta wraca na rynek w nowej odsłonie

W nowej, odświeżonej odsłonie powraca na polski rynek napój Polo Cockta, wyraźnie nawiązujący wyglądem do swojego pierwowzoru.
Reklama

Ciekawa minimalistyczna etykieta i oryginalna butelka pozwalają łatwo zidentyfikować Polo Cocktę na sklepowej półce.
Napój Polo Cockta powstał w latach 70. XX wieku, jako polska odpowiedź na podbijającą międzynarodowe rynki Coca Colę. Brand wraca na rynek dzięki firmie Zbyszko Company Sp. z o. o.
Producent z Radomia wykorzystał panujący na rynku trend („odczarowywanie” produktów z czasów PRL) i wykupił licencję na nazwę sprzed lat. Smak wypuszczonego właśnie na rynek napoju jest bardzo zbliżony do oryginału sprzed lat.

Na razie produkt pojawił się w ograniczonej ilości w sklepach sieci Biedronka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum