Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polska Grupa Supermarketów wprowadza na rynek własną markę piwa

Polska Grupa Supermarketów zapowiada premierę piwa BRNX Browar Spiżarnia Dworska, które ma być odpowiedzią na potrzeby stale rosnącego rynku piw w Polsce. Od 2017 roku Grupa poszerza portfolio marek własnych.
Reklama

Polska Grupa Supermarketów potwierdziła wprowadzenie na rynek marki własnej piwa. BRNX ma być wysoko odfermentowanym piwem w typie European Strong Lager, o zawartości alkoholu sięgającej 7,2%, charakteryzującym się wyraźnie słodową nutą.

- Naszym celem jest wypracowanie odpowiedniej pozycji marki BRNX w ofercie piwnej sklepów zrzeszonych w Polskiej Grupie Supermarketów. Od dłuższego czasu bacznie obserwujemy rynek piwny, który systematycznie się rozwija i powiększa. Jesteśmy przekonani, że również tu zyskamy swoje stałe miejsce, które pozwoli nam na dalszy rozwój marki – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

BRNX to jednak nie pierwszy produkt alkoholowy od PGS. W zeszłym roku Grupa zaprezentowała wódkę klasy mid-premium „Spiżarnia Dworska”, która zadebiutowała również na ryku brytyjskim. Zaledwie kilka miesięcy później ofertę poszerzono o wódki smakowe dostępne w butelkach o pojemności 0,1 i 0,2 l.

Obecnie w portfolio Polskiej Grupy Supermarketów znajdują się trzy marki własne, stanowiące istotny element strategii biznesowej spółki: O… Dobre. Pewne. Twoje! oferująca ponad 220 produktów spożywczych, higienicznych i chemii gospodarczej; Włącz BIO, dostarczająca wysokiej jakości produktów ekologicznych oraz Spiżarnia Dworska skupiona na produktach tradycyjnych, w skład której wejdzie piwo BRNX. Marki własne mają stanowić nawet 15% sprzedaży generowanej w zrzeszonych sklepach.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum