Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pomarańczowy 4MOVE Runmageddon z wizerunkiem Jerzego Dudka

Nowa etykieta 4MOVE jest dedykowana osobom aktywnym fizycznie. Od czerwca pomarańczowy izotonik z wizerunkiem Jerzego Dudka ma zachęcać do uprawiania dyscyplin sportowych.
Reklama

Marka napoju izotonicznego 4MOVE od wielu lat współpracuje z cenionymi postaciami ze świata sportu inspirując Polaków do uprawiania aktywności fizycznej. Jest także oficjalnym sponsorem największych imprez biegowych, w tym Runmageddonu. W efekcie współpracy w 2017 roku powstała limitowana edycja napoju 4MOVE Runmageddon o smaku pomarańczowym, którą otrzymywali zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów.

Pomarańczowy izotonik w tym roku doczekał się nowej odsłony. W czerwcu trafią na rynek produkty 4MOVE z dedykowaną etykietą, na której zobaczymy ambasadora marki, Jerzego Dudka. Grafika została wykonana na podstawie autentycznych zdjęć z ekstremalnego biegu Runmageddon Sahara.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum