Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przekąska drobiowa od Cedrob

Aż 45% konsumentów na świecie zastępuje systematyczne posiłki przekąskami – wynika z danych Nielsena. To również coraz silniejszy trend w Polsce, na który marka Cedrob odpowiada czysto drobiowym produktem z linii Kurna Półka.
Reklama

Wraz z launchingiem marki w ramach trwającej kampanii reklamowej na sklepowe półki trafił nowy produkt z linii Kurna Półka – przekąska 100% drobiowa, z polskiego kurczaka o prostym składzie i kaloryczności niższej od klasycznej przekąski wieprzowej o ponad 200 kcal/100 g. 

 - Klienci oczekują nie tylko dobrego smaku, ale także czytają składy i zwracają uwagę na wartości odżywcze, szukając zdrowych przekąsek. Dlatego stworzyliśmy produkt oparty na białym, chudym mięsie z kurczaka, który w niczym nie ustępuje klasycznym wieprzowym przekąskom, zapewniając niższą kaloryczność oraz niższy udział tłuszczu – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia.

W skład produktu wchodzi wyłącznie mięso drobiowe polskiego pochodzenia, pozyskiwane zgodnie z filozofią koncernu Cedrob „od ziarna do stołu”. Na 100 g produktu wykorzystano aż 163 g mięsa, co jest gwarancją wysokiej mięsności. 

 – Przekąskę można przechowywać poza lodówką do 25∞ C, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w szkole, w pracy, a także podczas weekendowego wyjazdu czy na deskę wędlin. Oferujemy ją w opakowaniu 100-gramowym, którego graficznym bohaterem jest brand hero marki – Pan Kogut, strażnik jakości w codzienności – dodaje Marietta Stefaniak.

Produkt jest dostępny m.in. w sieci sklepów Lidl, a także na Allegro, gdzie można również wygrać dodatkowe nagrody związane z kamp

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.