Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

„Rajski Ogród” - nowa marka owoców i warzyw wchodzi na rynek

Firma BURY Sp. z o.o. wprowadza właśnie na rynek własną ogólnopolską markę owoców i warzyw „Rajski Ogród”. Koncepcja nowej marki i projekty opakowań produktów „Rajskiego Ogrodu” są wynikiem badań rynku i preferencji konsumentów. Celem nowej marki jest dostarczanie klientom produktów premium, czyli owoców i warzyw specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych, pochodzących tylko od zaufanych i sprawdzonych dostawców.
Reklama

Całościową kreacją marki zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus, która rozpoczęła prace nad stworzeniem nowej marki dla firmy Bury w 2018 r. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego marki, logo, nazwy oraz designu opakowań. Cumulus zrealizował również dla firmy Bury badania marketingowe dotyczące „Rajskiego Ogrodu”, w tym badania fokusowe (FGI). Marka została stworzona dla osób uważających, że prawdziwe, świeże owoce i warzywa są nieocenionym źródłem zdrowia i dobrego wyglądu. 

Nazwa nowej marki – „Rajski Ogród” – została stworzona i wybrana ze względu na jej pojemność. Pozwala ona komunikować wiele różnorodnych kategorii owoców i warzyw, co jest istotne ze względu na szerokość oferty firmy Bury. Firma posiada w swojej ofercie ponad 150 produktów, do których należą polskie owoce i warzywa, a także zagraniczne owoce cytrusowe i egzotyczne. Istotna jest również emocjonalność samej nazwy. Kojarzy się ona z doskonałością, czystością, błogością oraz idealnym smakiem. Zaproponowany claim – „na zdrowie” – odpowiada natomiast kluczowemu czynnikowi zakupów warzyw i owoców oraz misji firmy Bury.

Zaprojektowane dla nowej marki logo, jego zielono-żółto-biała kolorystyka i wykorzystanie motywów roślinnych nawiązuje do rajskiego charakteru owoców i warzyw firmy Bury. Przygotowane projekty opakowań owoców i warzyw marki „Rajski Ogród” komunikują natomiast jeden z najważniejszych wyróżników marki, czyli sprawdzonego dostawcę, eksperta w zakresie owoców i warzyw z wieloletnim doświadczeniem.

Nowoczesny design opakowań jest efektem współpracy klienta, koncepcji agencji oraz wyników fokusów. Badane osoby opowiadały podczas badań o swoich preferencjach zakupowych, w tym także jaka jest dla nich optymalna waga / gramatura opakowania jednostkowego, jakie sposoby otwierania toreb są dla nich najwygodniejsze itp. Efekty badań można zobaczyć analizując design torby na ziemniaki. Dzięki specjalnej bocznej siatce opakowanie można łatwo otwierać (zastosowano system tzw. easy-open). Zaprojektowana wysoka krawędź pasa dolnego toreb chroni klientów przed pobrudzeniem i jest praktycznym rozwiązaniem, gdy torbę z ziemniakami wkładamy np. do bagażnika samochodu (na co skarżyli się badani). Firma pracuje już także nad kolejnymi rozwiązaniami mającymi przyczynić się do rozwoju marki „Rajski Ogród”. Trwają właśnie prace nad możliwością wdrożenia opakowań biodegradowalnych, do których produkcji wykorzystuje się granulat z kukurydzy i trzciny. Firma bada także możliwość wprowadzenia tacek tekturowych lub takich wykonanych z pulpy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.