Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Słodycze marki Odra w nowej odsłonie

Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
Reklama

Zmiana identyfikacji wizualnej marki Odra z jednej strony ma na celu otwarcie się na nowych odbiorców, wskazanie im dlaczego warto jej zaufać, sięgnąć po nią i zaprzyjaźnić się z nią. Z drugiej zaś jest narzędziem powrotu do korzeni.
Kotwica, symbol który towarzyszył marce od 1950, powraca w logo po 9 latach i oznacza nawiązanie do kapitału marki jakim jest tradycja i bezpieczeństwo.

Warto podkreślić, że Odra, mimo tego, że posiada swoją długoletnią historię, w swojej nowej komunikacji nie odwołuje się do niej, będzie ją tworzyć razem z ludźmi. Uścisk dłoni – symbol nowej platformy Najlepiej Razem, oznaczają jedność i bezpieczeństwo, chwile które są ważne, bo spędzane wspólnie. Platforma komunikacji marki ma skupić najlepsze historie z ludźmi w roli głównej, którymi warto się dzielić, a z których wybrzmi idea marki – Najlepiej Razem.
Zmianie uległy również opakowania produktów min. Chałwy, Duetki Familijnej czy Mleczka Familijnego. Nowy logotyp w połączeniu z odświeżonym projektem opakowania tworzą czytelną dla konsumenta, spójną całość.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum