Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Śmietanka OSM Łowicz w odświeżonym opakowaniu

W ramach rebrandingu swoich produktów OSM Łowicz odświeża opakowanie 15-procentowej ukwaszonej śmietany. Po rebrandingu dawny kartonik częściowo zachował swój rozpoznawalny, różowy kolor. Z opakowania zniknęła jednak łowiczanka, zastąpiona przez pionowy pasiak inspirowany lokalną symboliką ludową.
Reklama

Nowy jest też kształt kartonu – wyższy od poprzedniego i o równych bokach. Dzięki poprawie ergonomii jest poręczniejszy i znacznie lepiej dopasowuje się do przestrzeni w lodówkach. Zmiana w największym stopniu dotknęła jednak dozownik. Poprzednie kartonowe zagięcie zastąpiła wygodna szyjka zakończona nakrętką. Pozwala to na komfortowe korzystanie oraz zamykanie opakowania, z zachowaniem świeżości produktu.ych bokach.

- Nie zmienia się za to specyfika samego wnętrza. To nadal ta sama, jedyna na rynku „piętnastka”. Jest ona jednym z naszych bestsellerów, tym bardziej zależało nam by w pierwszej kolejności przeszła rebranding, który systematycznie wprowadzamy od kilku miesięcy – tłumaczy Joanna Kołodyńska, kierownik Działu Marketingu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum