Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Platforma usług zintegrowanych NX Motorola Solutions

Firma Motorola Solutions, Inc. zaprezentowała platformę usług zintegrowanych NX, która upraszcza wdrażanie i zarządzanie łącznością sieciową oraz komunikacją w oddziałach firm. Nowe rozwiązanie, obejmujące modele NX 4500 i NX 6500, pozwala sklepom detalicznym zwiększyć jakość obsługi klienta przy jednoczesnym odciążeniu personelu IT. Pojedyncza platforma może zapewnić pracownikom sklepu mobilny dostęp do transmisji głosu i danych oraz do aplikacji mobilnych.
Reklama
Motorola Solutions wprowadziła także rozwiązanie Proximity Awareness, które pomaga sklepom w oferowaniu spersonalizowanej obsługi klienta. Rozwiązanie to wprowadza funkcje bieżącego gromadzenia, analizy i wizualizacji danych do produktów WLAN Motoroli. Pozwala na organizowanie programów lojalnościowych bazujących na mobilności i dostarcza danych, które usprawniają działalność sklepu, zwiększając zaangażowanie klientów i współczynnik konwersji.

Chcąc zbudować spójny obraz marki w sklepie, Internecie i handlu mobilnym placówki handlu detalicznego muszą zarządzać skomplikowanymi interakcjami z połączonymi siecią konsumentami. Zarówno sklepy, jak i klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych i aplikacji zużywających dużo pasma, co wymaga elastycznej infrastruktury IT, która spełni dzisiejsze potrzeby i będzie mogła ewoluować w przyszłości.

Najważniejsze informacje: platforma usług zintegrowanych NX
• Platforma usług zintegrowanych NX zapewnia skalowalność sieci i jest zaprojektowana pod kątem potrzeb przedsiębiorstw z oddziałami od małych do średnich (NX4500) lub od średnich do dużych (NX 6500).
• Modularna platforma pozwala sklepom znacząco ograniczyć koszty telekomunikacji poprzez trunking SIP z wykorzystaniem istniejących telefonów i okablowania. Początkowo będą dostępne takie moduły, jak przełącznik przewodowy, bezprzewodowy kontroler LAN, komunikacja Voice over IP (VoIP), łącze radiowe typu push-to-talk, komunikaty tekstowe oraz mobilne rozszerzenie centrali PBX na sieć WLAN i komórkową.
• Platforma NX obsługuje wszystkie rozwiązania głosowe Motorola Total Enterprise Access and Mobility (TEAM), rozszerzając łączność telefoniczną na komputery mobilne i telefony podłączone do lokalnej sieci bezprzewodowej (WLAN). Połączenie platformy NX i rozwiązań TEAM pozwala klientom połączyć się z odpowiednim pracownika za pierwszym razem, a zatem ograniczyć liczbę nieodebranych i wstrzymanych połączeń oraz zwiększyć sprzedaż. Dzięki temu kierownicy mogą spędzać więcej czasu na terenie sklepu, a zawsze pozostają dostępni.
• Ponieważ platforma NX nie wymaga zakupu ani modernizacji dodatkowych urządzeń, pozwala ograniczyć wydatki sklepu nawet o 50 proc. Rozwiązanie to wymaga tylko jednej platformy do obsługi zabezpieczeń, łączności przewodowej i bezprzewodowej, komunikacji VoIP oraz aplikacji korporacyjnych w oddziale firmy, co eliminuje 75 proc. urządzeń. Zapewnia też łatwy sposób nadzorowania usług i zarządzanie nimi w geograficznie rozproszonym przedsiębiorstwie.
• Platformę zaprojektowano jako otwarty, zwirtualizowany system, który pozwala na łatwe rozszerzanie sieci i zastosowań w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa. Sklepy mogą dodawać funkcje w miarę wprowadzania kolejnych usług, co eliminuje potrzebę kupowania oddzielnych serwerów dla każdej nowej aplikacji.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.