Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

„Wino Chefa” – nowy projekt JNT Group i Michela Morana

JNT Group od lipca wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy projekt w segmencie win gronowych we współpracy ze popularnym szefem kuchni Michelem Moranem. W ofercie znajdzie się kolekcja win, a komunikacja prowadzona będzie pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”.
Reklama

- Chcemy propagować kulturę picia wina w naszym kraju, którego spożycie jest jednym z najniższych w Europie, a także przełamywać związane z nim bariery i trafiać do nowych odbiorców. Widzimy duży potencjał, ponieważ w ostatnich latach kategoria win gronowych rośnie. Niskie spożycie wina w Polce wynika z strachu przed tym segmentem i duża część konsumentów boi się sięgnąć po wina. Dlatego jesteśmy przekonani, że koncept „Wino Chefa” pozwoli konsumentom na poznanie wspaniałego świata win – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

Komunikacja, prowadzona pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”, będzie zapraszać  do winiarskiego świata. Szeroko zakrojonej kampanii shoppermarketingowej, w której wykorzystane zostaną między innymi materiały POS, towarzyszyć będą intensywne działania w internecie, obejmujące m.in. influencermarketing,  komunikację w mediach społecznościowych czy e-mailingi.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum