Zdrovo od Ferm Woźniak rozszerza ofertę jaj

Fermy Woźniak pod koniec ubiegłego roku po raz pierwszy wprowadziły na rynek własną markę jaj – Zdrovo, w popularnej wśród konsumentów klasie wagowej M. Obecnie, w stałej sprzedaży znajdują się także jaja w rozmiarze L i XL oraz okolicznościowe edycje specjalne.
Krajowy lider w produkcji jaj konsumpcyjnych wzbogaca oferowane portfolio o nowe produkty z chowu ściółkowego od kur karmionych zbożami z polskich pól. Jaja klasy jakości A są dostępne w opakowaniach 20, 10 i 6 szt. Dla wymagających przygotowano także propozycję w rozmiarze XL z chowu klatkowego wzbogaconego pod nazwą Luksusovo.
Na półkach sklepowych pojawiły się także edycje specjalne z okazji Świąt Bożego Narodzenia, karnawału i Wielkanocy, a także wakacyjna odsłona marki pod hasłem Urlopovo. Oferta okolicznościowa dostępna jest w obu systemach chowu – dostosowana do wymagań detalistów.
– Stawiamy na walory smakowe, tym bardziej że samodzielnie wytwarzamy wysokogatunkową paszę. Dbamy także o najwyższe bezpieczeństwo produktów poprzez realizowanie założeń certyfikacji IFS i BRC, a także naszego autorskiego systemu EGGiDA. Rozwój oferty Zdrovo pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów handlowych i konsumentów, a także, dzięki ciekawej identyfikacji wizualnej i grze słów, budować wokół nich pozytywną atmosferę i tym samym wspierać wzrost konsumpcji jaj w Polsce – powiedziała Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.
Kolejna odsłona Zdrovo – Narodovo, podkreślająca polski charakter, została przygotowana specjalnie z okazji 100-lecia niepodległości, aby trafić na półki sklepowe w listopadzie.

- 20:37 GIS ostrzega przed olejkiem z ekstraktem z konopi włóknistych
- 18:06 MRPiT chce usprawnić udzielanie pomocy przedsiębiorcom w trudnej sytuacji
- 17:10 Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
- 17:04 "Wygięte" buraki dostępne w Lidlu
- 16:29 Wskaźniki widoczności reklam display oraz reklam wideo spadły w IV kw. 2020 r.
- 16:21 Producenci walczą o "mleko" roślinne
- 15:56 Kosiak-Kamysz: Potrzebny okrągły stół z przedsiębiorcami i odmrożenie...
- 15:43 Kraków: Klienci w lokalach gastronomicznych otwartych pomimo obostrzeń
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Bolesława Prusa, 80.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk, Henryka Arctowskiego, 63.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Koreańska, 55.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Przymorze (Przymorze Wielkie), Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 27.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.