Reklama
Partnerzy serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klarna udostępni płatności sklepom działającym na platformie IdoSell

Sprzedawcy, którzy korzystają z systemów IdoSell, będą mogli udostępnić swoim klientom płatności Klarny, w tym rozwiązanie „Zapłać za 30 dni”.
Reklama
  • Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i doświadczeń zakupowych oraz IdoSell, platforma SaaS do otwierania i rozwijania e-sklepów, będą współpracować.
  • Ponad 6,5 tys. sklepów internetowych korzystających z IdoSell będzie mogła udostępnić swoim klientom kolejną formę płatności na etapie checkoutu, w tym płatności odroczone.
  • 7 na 10 konsumentów (69%) twierdzi, że miałoby większe zaufanie do sprzedawców, gdyby ci oferowali opcję “Kup teraz, zapłać później”, a 62% deklaruje, że dzięki dostępowi do takiej opcji płatności szybciej powtórzyłoby zakupy u danego sprzedawcy.

 

IdoSell to dziś jedno z najpopularniejszych rozwiązań e-commerce w Polsce – korzysta z niego ponad 6,5 tys. sklepów internetowych - wartość  wygenerowanej przez nie sprzedaży wyniosła w tym roku 14 mld zł (GMV), najwięcej spośród wszystkich tego typu platform działających w kraju.

Dzięki partnerstwu z Klarną sprzedawcy, którzy korzystają z systemów IdoSell, będą mogli udostępnić swoim klientom kolejną formę płatności na etapie checkoutu, w tym popularne rozwiązanie Klarny „Zapłać za 30 dni”. Wszystko po to, żeby zapewnić konsumentom możliwość dokonywania zakupów i płatności za nie w sposób, który daje większą elastyczność, wygodę i wybór, bez odsetek i dodatkowych opłat. Z kolei e-sklepy, dzięki wdrożeniu usług Klarny, otrzymują płatność z góry w całości i brak ryzyka finansowego.

- Klarna to nie tylko płatności. To również jeden z systemów, które kształtują ekosystem e-commerce. Płatności odroczone zdobyły serca konsumentów, którzy mogą w prosty i wygodny sposób kupić szybciej i więcej, płacąc tylko za to, czego będą używali - komentuje Paweł Fornalski, CEO IAI/IdoSell.

W związku z odchodzeniem konsumentów od tradycyjnych kredytów w stronę elastycznych form płatności lepiej odpowiadających ich stylowi życia, przewiduje się, że globalnie rynek rozwiązań BNPL (“Kup teraz, zapłać później”) wzrośnie do 2025 roku 10-15 krotnie, aby osiągnąć wartość ponad 1 biliona dolarów w rocznej sprzedaży brutto produktów i usług (źródło: CBInsights). Wg badania zleconego przez Klarnę w Polsce istnieje ogromne zapotrzebowanie na wprowadzenie możliwości zapłaty po odebraniu przesyłki i sprawdzeniu towarów. Ponadto 7 na 10 konsumentów (69%) twierdzi, że miałoby większe zaufanie do sprzedawców, gdyby ci oferowali opcję “Kup teraz, zapłać później”, a 62% deklaruje, że dzięki dostępowi do takiej opcji płatności szybciej powtórzyłoby zakupy u danego sprzedawcy.

- Współpraca z IdoSell i oferowanie wspólnych usług pozwoli nam stać się partnerem rozwoju i wzrostu dla sprzedawców - zarówno tych dużych jak i tych mniejszych - i przyczyni się do maksymalizacji ich biznesowego sukcesu. Oferując wygodę, elastyczność i kontrolę jeszcze większej grupie kupujących, wnosimy obopólne korzyści zarówno dla e-sklepów, jak i konsumentów. Co ważne, sklepy współpracujące z IdoSell będą mogły teraz jeszcze szybciej się rozwijać nie tylko w Polsce, ale skorzystać także z dostępu do globalnej sieci 90 milionów konsumentów korzystających z Klarny. Działając na 19 rynkach i trzech kontynentach,  możemy przyjmować płatności z niemal każdego kraju na świecie, otwierając naszym partnerom olbrzymie możliwości rozwoju - powiedział Łukasz Dwulit, Head of Business Development w Klarna Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.