Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mokka wprowadza aplikację mobilną

Mokka, dostawca płatności odroczonych uruchamia aplikację mobilną dla swoich klientów.
Reklama

 

 

 

Informacja prasowa

Dzięki aplikacji mobilnej Mokka, klienci otrzymują szybki dostęp do historii zakupów, harmonogramu spłat, powiadomień o specjalnych ofertach i promocjach dostępnych tylko dla użytkowników, a także możliwość zarządzania limitem zakupowym.   

Pokolenie Z oraz millenialsi wolą aplikacje

"Aplikacja mobilna Mokka to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. Badania przeprowadzone wśród przedstawicieli pokolenia Z oraz millenialsów pokazują, że podczas zakupów częściej korzystają oni z aplikacji mobilnych i smartfonów niż z komputerów stacjonarnych” – mówi Marek Biernacki, CEO w Mokka Polska. „Tworząc aplikację wzięliśmy przede wszystkim pod uwagę wygodę użytkownika: pierwsza rejestracja ogranicza się do wprowadzenia kilku najistotniejszych danych, bez zbędnych formalności i potrzeby wypełniania długich formularzy. Dzięki aplikacji, zarejestrowany w Mokka użytkownik, może w prosty sposób zarządzać swoimi zakupami” – dodaje Marek Biernacki. 

„Usługi Mokka przynoszą korzyści nie tylko klientom, ale też sklepom. Dzięki prostocie użytkowania, a także różnorodności elastycznych form finansowania takich, jak płatność odroczona do 30 dni lub nawet w 24 częściach, konsumenci korzystający z naszej usługi znacznie częściej dokonują zakupów na wyższe kwoty i rzadziej zwracają zakupiony towar.” – powiedział Marek Biernacki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum