Mokka wprowadza aplikację mobilną

Informacja prasowa
Dzięki aplikacji mobilnej Mokka, klienci otrzymują szybki dostęp do historii zakupów, harmonogramu spłat, powiadomień o specjalnych ofertach i promocjach dostępnych tylko dla użytkowników, a także możliwość zarządzania limitem zakupowym.
Pokolenie Z oraz millenialsi wolą aplikacje
"Aplikacja mobilna Mokka to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. Badania przeprowadzone wśród przedstawicieli pokolenia Z oraz millenialsów pokazują, że podczas zakupów częściej korzystają oni z aplikacji mobilnych i smartfonów niż z komputerów stacjonarnych” – mówi Marek Biernacki, CEO w Mokka Polska. „Tworząc aplikację wzięliśmy przede wszystkim pod uwagę wygodę użytkownika: pierwsza rejestracja ogranicza się do wprowadzenia kilku najistotniejszych danych, bez zbędnych formalności i potrzeby wypełniania długich formularzy. Dzięki aplikacji, zarejestrowany w Mokka użytkownik, może w prosty sposób zarządzać swoimi zakupami” – dodaje Marek Biernacki.
„Usługi Mokka przynoszą korzyści nie tylko klientom, ale też sklepom. Dzięki prostocie użytkowania, a także różnorodności elastycznych form finansowania takich, jak płatność odroczona do 30 dni lub nawet w 24 częściach, konsumenci korzystający z naszej usługi znacznie częściej dokonują zakupów na wyższe kwoty i rzadziej zwracają zakupiony towar.” – powiedział Marek Biernacki.