Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Twisto z usługą Podziel Na 3

Twisto udostępniło nową na polskim rynku usługę “Podziel na 3” w e-sklepach. Oznacza to, że kupujący jako metodę płatności będzie mógł wybrać opcję podzielenia płatności na 3 raty za 0 zł. Pierwszym sklepem, który udostępnił tą metodę płatności jest Selsey.pl, jeden z największych sprzedawców mebli i dekoracji w Polsce.
Reklama

Twisto stale poszukuje nowych opcji płatności, aby ułatwić codzienne zakupy klientów. Usługa Podziel na 3 bezpośrednio w koszyku to nowy wymiar płacenia. Od teraz klienci robiący e-zakupy w Selsey, mogą bezpłatnie rozłożyć każdą płatność o wartości min. 200 zł na trzy części. Na wprowadzeniu usługi zyskają również e-sklepy, ponieważ możliwości bezpłatnego rozłożenia płatności, zwiększa liczbę dokonywanych zakupów i ich wartość.

Podziel na 3 od 200 zł

– Oferujemy prosty podział płatności na trzy raty- bez rejestracji, opłat czy zbędnych formalności. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zrobić zakupy o wartości min. 200 zł wybierając “Podziel na 3” spośród metod płatności i postępować zgodnie z instrukcją. W przypadku klientów, którzy nie mają konta Twisto, poprosimy jedynie o niezbędne dane, takie jak adres e-mail, numer PESEL czy dane karty płatniczej – tłumaczy Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto. – Podczas finalizacji zakupów klient zapłaci tylko pierwszą część ceny, która zostanie automatycznie pobrana z karty. Pozostałe dwie części będzie mógł spłacić w ciągu kolejnych dwóch miesięcy - może sam wybrać, czy chce je opłacać samodzielnie, czy mają być one pobierane automatycznie z karty – dodaje Bartosz Potrzebowski, Product Owner w Twisto.

Dzięki Podziel na 3 bez rejestracji dla wielu osób większe zakupy nie będą już problemem. Korzystając z usługi, klient nie nadwyręża budżetu, ponieważ płatności od 200 zł dzieli na mniejsze części i rozciąga je w czasie, płacąc co miesiąc tylko jedną trzecią ceny dokonanego zakupu!

Więcej opcji płatności to więcej nowych klientów

Usługa dzielenia zakupów na trzy części to szereg korzyści nie tylko dla klienta, lecz także e-sklepów.

 – Uproszczony proces zakupowy, bardziej elastyczne opcje płatności i pozytywne doświadczenia w tym kontekście - to wszystko sprawia, że wzrasta poziom lojalności klientów. Ma to przełożenie na częstsze zakupy i wzrost popularności danego e-sklepu. Klient może bowiem w nim płacić tak, jak lubi. Dlatego udostępnienie klientom usługi Podziel na 3 w sklepie internetowym po prostu się opłaca – mówi Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.

Dając możliwość wyboru elastycznej formy płatności, jaką jest Podziel na 3, sklep umożliwia klientom zakup produktów, które do tej pory mogły być poza

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum