Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Checkpoint stworzył showroom dla handlowców

Firma Checkpoint Systems, producent i dostawca rozwiązań antykradzieżowych i merchandisingowych otworzyła w Hirschhorn (Niemcy) showroom, by zaprezentować najnowsze produkty dla powierzchni handlowych.
Reklama
Showroom to przestrzeń imitująca nowoczesny supermarket wyposażony w rozwiązania oferowane przez Checkpoint Systems. Oprócz typowych półek sklepowych, działu warzyw i owoców czy małego stoiska delikatesowego wraz z kasą, w sklepie znajduje się wiele różnego rodzaju produktów. Są to głównie napoje i artykuły spożywcze, jak również narzędzia, elektronika użytkowa i inne. Showroom prezentuje gamę rozwiązań oferowanych przez Checkpoint Systems, takich jak systemy znakowania produktów (Hand-Labelling-Systems; HLS).

W Hirschhorn prezentowane są również systemy zarządzania kolejkami (Turn-O-Matic) i inne produkty merchandisingowe, w tym rozwiązanie Emotion Line - system dużych, kolorowych, łatwych w wymianie i dobrze widocznych plansz z ilustracjami do zawieszania na zewnątrz, jak i wewnątrz sklepu (np. przy stoiskach z owocami czy pieczywem).

Celem showroom'u jest przedstawienie klientom, partnerom biznesowym i pracownikom firmy zróżnicowanego asortymentu rozwiązań merchandisingowych. Można w nim też zainstalować Elektroniczne Systemy Antykradzieżowe (EAS) i telewizję przemysłową (CCTV).

W Hirschhorn regularnie prowadzone będą seminaria dotyczące merchandisingu, warsztaty, spotkania i prezentacje nowych produktów. Otoczenie imitujące supermarket ma posłużyć za źródło inspiracji i pomysłów. Niektóre z rozwiązań prezentowanych w Hirschhorn zostały również wprowadzone w należącym do METRO Group hipermarkecie Real, Future Store w Toenisvorst (Niemcy).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.