Jakie maszyny sprzątające wybrać do sklepu?

Dla dużych sieci handlowych ważna jest szybkość i skuteczność sprzątania. Dlatego popularnością cieszą się przede wszystkim maszyny samojezdne z siedziskiem dla operatora, takie jak wykorzystywane wewnątrz budynków automaty szorująco-zbierające, czy automaty i zamiatarki stosowane na parkingach podziemnych i terenach zewnętrznych - mówi Damian Kozłowski z Nifilsk.
Zamiatarki najlepiej sprawdzą się w pracy z suchymi i sypkimi zabrudzeniami na twardych powierzchniach (beton, kostka brukowa, płytki ceramiczne czy linoleum). Producenci oferują również rozwiązania opcjonalne: maszyny z zestawem mioteł dedykowanych do pracy na powierzchniach miękkich, na przykład wykładzinach dywanowych. Taki zestaw poradzi sobie z zebraniem popcornu, który po zakończonym seansie zalega na podłogach sal kinowych i na korytarzach multipleksów.
Z kolei dobry automat szorująco-zbierający wykonuje kilka czynności jednocześnie. Podczas jednego przejazdu najpierw zbiera luźne elementy, które należy usunąć przed myciem podłogi, następnie szoruje powierzchnię, a na koniec ją suszy, zapobiegając poślizgnięciu się na mokrej powierzchni.
- Tak naprawdę zamiatarki i automaty szorująco-zbierające są urządzaniami, które wzajemnie się uzupełniają. W przypadkach większego brudu maszyny tego typu powinny być stosowane razem. Idealnie utrzymana powierzchnia powinna najpierw być dokładnie zamieciona, a później umyta - uściśla Damian Kozłowski.
Maszyny są też coraz cichsze i coraz wydajniejsze. – SilenTech umożliwia pracę maszyny w godzinach otwarcia obiektu i w otoczeniu, w którym utrzymywanie niskiego poziomu hałasu ma duże znaczenie – mówi Damian Kozłowski. - Z kolei SmartFlow dostosowuje dozowanie roztworu roboczego do prędkości jazdy maszyny. Technologia EcoFlex umożliwia inteligentną kontrolę nad jego zużyciem. Na pulpicie sterującym maszyny operator ma możliwość ustawienia wyższego poziomu stężenia roztworu roboczego, aby pozbyć się najbardziej uporczywego zabrudzenia – wyjaśnia ekspert Nilfisk Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.