PARTNER PORTALU

Poradnik: Jak wyeksponować asortyment w sklepach odzieżowych (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2018 11:25

Poradnik: Jak wyeksponować asortyment w sklepach odzieżowych (galeria) fot. materiały prasowe Trilux

W sklepach odzieżowych stawiających na dużą rotację i różnorodność asortymentu, na znaczeniu zyskuje dobór uniwersalnych rozwiązań ekspozycyjnych. Czym charakteryzuje się wyposażenie pełniące swoje funkcje niezależnie od specyfiki kolejnych kolekcji?

– Tłem dla odzieży prezentowanej w sklepie Hallhuber w Stuttgarcie jest minimalistyczna, niemal całkowicie pozbawiona kolorów innych niż biel i czerń nowoczesna aranżacja. Proste, ażurowe regały i wieszaki nie odciągają uwagi od produktów i stanowią dobry punkt wyjścia do ekspozycji na zasadzie kontrastu – opowiada Filip Gabryelczyk. – Ogólna koncepcja wystroju miała także wpływ na dobór oświetlenia. Wpuszczane w sufit oprawy w białym wykończeniu wkomponowują się wizualnie w powierzchnię stropu i nie rzucają się w oczy. Dzięki wychyłowi w zakresie do 80° pozwalają skierować światło dokładnie na towar i tworzyć nowe sceny świetlne – również w przypadku rearanżacji wnętrza po wprowadzeniu nowej kolekcji. W całym sklepie zastosowano moduły świetlne LED Best Colour o współczynniku oddawania barw na poziomie Ra 95. Gwarantują one, że ubrania będą w naturalnym świetle wyglądać niemal identycznie co na wieszaku i w przymierzalni – tłumaczy menedżer sprzedaży Segmentu Retail TRILUX Polska.

To, jakie znaczenie dla realizacji założeń marki ma odpowiednie wyposażenie, podsumował Michael Müller, kierownik ds. klientów kluczowych w Hallhuber. – W naszych sklepach gwiazdami są zarówno klientki, jak i prezentowane ubrania – powiedział. W neutralnym kolorystycznie, jasnym, eleganckim i nowoczesnym pomieszczeniu konsumentki chętniej spędzają czas, oglądają i przymierzają odzież. Towary natomiast w pełni eksponują swoje walory czy też – jak na „gwiazdy” przystało –  lśnią pełnią swego blasku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7148
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,34

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.