Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Redakcja dlahandlu.pl

Dlahandlu.pl to branżowy portal dostarczający od kilkunastu lat wiedzę z obszaru handlu detalicznego, w tym e-commerce. W świecie „post” konsumpcja tworzy jeden ekosystem, w którym handel i konsument to równorzędni uczestnicy procesu konsumpcji, a obie strony inspirują się wzajemnie. Jako dlahandlu.pl jesteśmy jednym z ogniw ekosystemu, który nie tylko przekazuje informacje o tym, jakie zmiany się dokonały, ale także chcemy inspirować do kolejnych.

W zakładce „RetailTech” czytelnicy znajdą wiedzę na temat innowacji i zastosowania nowych technologii na rynku handlowym. Prezentowane są tu zarówno nowinki technologiczne, jak i pogłębione i praktyczne analizy, pozwalające lepiej zrozumieć motywacje konsumentów i ich wybory. Handel w procesie uczenia się nowych ścieżek i zachowań konsumenta wspiera technologia. Jednak technologia byłaby niczym, bez głębokiego zrozumienia motywacji zakupowych konsumentów. Stąd postanowiliśmy uruchomić dział RetailTech.

Z kolei wysoko pozycjonowane treści e-commerce zawierają aktualne dane, praktyczne komentarze, raporty i zestawienia, wywiady z liderami i managerami firm, które z fali cyfrowej rewolucji są w stanie odnieść największe korzyści. W zakładce e-commerce pojawiać się będą także inspirujące rozmowy z futurologami i firmami doradczymi, a także analitykami agencji badawczych i instytutów zajmujących się e-commerce. Nie zabraknie praktycznych case study zaawansowanych rozwiązań, które sprawdzają się w tym obszarze. Nowością na stronie jest również zakładka „Zakupy”.

Portal dlahandlu.pl gromadzi 700 tys. użytkowników. Ma subskrybentów codziennego newslettera, a w mediach społecznościowych prowadzi poczytne profile na Facebooku, Twitterze i LinkedIn.