Słowo kluczowe: Aro RSS
-
2018-01-04 11:13
Grupa Metro: Oferta dla HoReCa i wsparcie innowacji technologicznych
Grupa Metro w ostatnim roku konsekwentnie realizowała swoją strategię, w ramach której kładzie silny nacisk na rozwój oferty dla sektora HoReCa. Grupa w grudniu poinformowała, że uruchamia cyfrową platformę dla...
-
-
2017-08-07 14:33
Trwa rebranding marki Aro. Nowe etykiety zyskało 150 produktów, 80 jest w trakcie zmian
Trwa rebranding ARO – marki własnej Makro Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian.
-
2013-08-19 12:36
Makro chce wypromować markę Aro wśród właścicieli sklepów i konsumentów
19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów.
-
2011-04-21 12:49
Prezes Makro: Odido startuje w dobrym momencie rynkowym. Może przyciągnąć 3 tys. sklepów
O rozwoju konceptu Odido, konsolidacji rynku i nadchodzącej modzie na robienie zakupów w sklepach za rogiem rozmawiamy z Uwe Holzerem, prezesem sieci Makro Cash&Carry.
-
2011-04-11 11:57
Marki własne mają napędzać sprzedaż w sklepach sieci Odido
Jak pisaliśmy wcześniej, jedynym warunkiem, który musi spełnić przedsiębiorca chcący wstąpić do franczyzowej sieci Odido, jest wprowadzenie do sprzedaży 1000 produktów marek Makro: Aro i Fine Foods. Jak mówi Krzysztof Dobczyński, koordynator Odido, to właśnie te produkty mają zdynamizować sprzedaż w placówkach sieci.
-
2010-05-18 15:56
Makro Cash & Carry prowadzi ekspansję hal małego formatu
18 maja br. Makro Cash & Carry uruchomiło w Lesznie kolejny Makro Punkt - filię poznańskiej hali, dedykowaną głównie klientom z sektora handlu detalicznego. Obiekt różni się od innych hal formatem i specjalnie...
-
2010-05-05 09:19
Makro promuje markę Aro, dostępną w sklepach, zaopatrujących się w halach
4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów firmy MAKRO Cash & Carry.
-
2009-11-02 12:00
W przyszłym roku z rynku zupełnie znikną sklepy Aro
Na początku 2008 r. na rynku działało ok. 3 tys. sklepów pod szyldem Aro, które prowadzili je niezależni detaliści we współpracy z siecią Makro. Na koniec tego roku pod brandem Aro pozostanie już jedynie kilka placówek handlowych.
- Cz 22:34 Semeniuk: jeżeli branża fitness otworzy się od 1 lutego, to będzie wyłączona...
- Cz 19:17 Francja: Macron: dwa posiłki za 1 euro dla studentów w czasie pandemii
- Cz 18:25 Europarlament przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline
- Cz 17:01 Sprzedaż Burberry w Europie spadła o 40 proc.
- Cz 16:51 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- Cz 16:47 Galeria Młociny inauguruje robienie zakupów poprzez streamingi live
- Cz 16:45 Kraków: Policjantka próbowała ukraść alkohol w Biedronce
- Cz 15:20 Jack Link's promuje się wśród e-graczy
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.