Słowo kluczowe: CDRL RSS
-
2020-04-15 11:41
Klienci Coccodrillo przenieśli się do internetu
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale br. wygenerowała 72,65 mln zł przychodów w obu markach, o 15 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na znaczeniu zyskuje e-commerce – w marcu w polskim sklepie internetowym spółka odnotowała 3,03 mln zł, co jest wynikiem wyższym od ubiegłorocznego o 32 proc.
-
-
2020-03-27 11:34
Rekordowe wyniki CDRL w 2019 roku. W związku z koronawirusem spółka skupia się na e-commerce
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik w 2019 roku wypracowała rekordowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży, które wyniosły 514,1 mln zł. Oznacza to wzrost o blisko 105 proc. z poziomu 251,3 mln zł...
-
2020-01-16 09:45
Przejęcie białoruskiej sieci Buslik dobrym ruchem Grupy CDRL
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwartym kwartale 2019 roku, które były najwyższe w historii. Jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL S.A. wyniosły 62,0 mln zł. W...
-
2019-11-29 09:17
Seria przejęć zapewniła spółce CDRL prawie 120-proc. wzrost przychodów
Grupa CDRL, dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w III kwartale 2019 roku wypracował 156,0 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o niemal 120 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku....
-
2019-10-24 10:30
Rynki zagraniczne to 30 proc. sprzedaży Coccodrillo
Marka Coccodrillo dostępna jest już na 28 rynkach zagranicznych. Tylko w tym roku firma pojawiła się w czterech nowych krajach i otworzyła kolejne punkty sprzedaży w Czechach, Czarnogórze, Rosji i na Łotwie.
-
2019-10-16 10:40
CDRL połączy się ze spółką zależną Vivo Kids
Zarząd CDRL S.A. po raz drugi zawiadomił swoich akcjonariuszy o zamiarze połączenia, jako spółka przejmująca, ze 100% spółką zależną Vivo Kids sp. z o.o. Planowane połączenie zostanie przeprowadzone poprzez przeniesienie na spółkę przejmującą całego majątku spółki przejmowanej.
-
2019-10-11 12:17
Sprzedaż Grupy CDRL utrzymuje się na wysokim poziomie
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, zanotowała wzrost wyników sprzedaży w trzecim kwartale br. W tym okresie jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL S.A. wyniosły 75,1 mln zł, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 9,8 proc. Trzeci kwartał był także dobrym okresem sprzedażowym dla Buslika – w tym okresie przychody ze we wszystkich kanałach dystrybucji poza e-commerce wyniosły 71,8 mln zł, natomiast w sklepie internetowym odnotowano 2,2 mln zł przychodów, czyli o 140 proc. więcej w porównaniu do wyników osiągniętych rok wcześniej.
-
2019-09-09 08:41
CDRL: Sprzedaż w kanale e-commerce niższa w sierpniu przez mniejsze promocje
Grupa CDRL, dystrybutor odzieży dziecięcej, w sierpniu wypracował 15,2 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej – jest to wynik o 4 proc. wyższy niż w analogicznym okresie 2018 roku. W minionym miesiącu sprzedaż...
-
2019-06-11 14:34
CDRL wypłaci dywidendę
Akcjonariusze CDRL SA, właściciela sieci Coccodrillo, zdecydowali o przeznaczeniu części zysku za 2018 rok na dywidendę.
-
2019-05-30 10:00
Akwizycje podniosły przychody CDRL, ale strata wynosi 4,9 mln zł
Grupa CDRL SA, notowany na GPW właściciel marki COCCODRILLO, czołowy dystrybutor odzieży i akcesoriów dziecięcych w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował w I kwartale 2019 roku 108,0 mln zł przychodów wobec 57,1 mln...
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 17:58 Brexit - opłata interchange ostro w górę
- 17:50 Powstaje sieć restauracji franczyzowych PASCAL
- 17:46 GIS: 122 naruszenia przepisów przeciwepidemicznych, z czego 91 w gastronomi
- 16:12 Lidl otwiera 1. sklep w 2021 roku
- 15:50 Marczuk: ponad 4 tys. placówek gastronomicznych otrzymało środki z Tarczy...
- 15:01 Polska firma Sofaroom otwiera sklep w Domotece
- 14:45 Konfederacja rusza ze zbiórką podpisów pod obywatelskim projektem zakończenia...
- 14:44 Raport: na skutek COVID-19 liczba przepracowanych godzin pracy w Polsce...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.