Słowo kluczowe: Centrum Monitorowania Rynku RSS
-
2017-06-26 13:26
CMR o sprzedaży w małym formacie: W maju lody impulsowe pojawiały się na co dwudziestym paragonie
Jak wynika z danych CMR, w maju 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7% wyższa niż w kwietniu 2017 r. a liczba transakcji wzrosła w tym czasie aż o 14%. W porównaniu z majem 2016 r. odnotowano wzrost obrotów o 3% przy jednoczesnym spadku liczby transakcji o 2%.
-
-
2017-06-21 11:27
PIH: Mały format z wyższą sprzedażą w maju. Średnia wartość transakcji to 12,74 zł
Jak wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku, w maju 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 7 proc. wyższa niż w kwietniu 2017 r. i o 2 proc. wyższa niż w maju 2016 r.
-
2017-01-25 13:36
Co sprzedaje się w małych sklepach? Słodycze, alkohole..i baterie
W grudniu 2016 całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była niższa o 4,2 proc. od wartości sprzedaży w grudniu 2015, natomiast liczba transakcji spadła o 12,8 proc. Liczba wszystkich zarejestrowanych paragonów była niższa o 2,2 proc. niż w listopadzie 2016, jednak ze względu na przypadające w grudniu święta, kiedy to zwiększa się liczba opakowań w koszyku, a konsumenci częściej decydują się na zakup droższych wariantów produktu, obroty sklepów wzrosły o 9,7 proc. - wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku.
-
2016-11-25 10:33
CMR: Zdrowa żywność i alkohole mocne z największymi wzrostami sprzedaży w małym formacie
W październiku 2016 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 mkw. były o 2,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, a o 2,9 proc. niższe niż miesiąc wcześniej. Liczba transakcji zmniejszyła się w porównaniu do października...
-
2016-11-17 13:33
CMR: Październikowa sprzedaż w sklepach małoformatowych wyższa niż przed rokiem
Centrum Monitorowania Rynku przedstawiło dane o sprzedaży w sklepach małoformatowych w październiku br. W porównaniu do września br. była ona niższa o 2,9 proc. W stosunku do października 2015 roku zanotowano wzrost sprzedaży o 2,6 proc.
-
2016-07-21 21:01
CMR: Piwo, lody i napoje najczęściej kupowane przez klientów sklepów małoformatowych
W czerwcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 6,7% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji wzrosła w tym czasie tylko o 2,5%. W porównaniu do maja 2016 r. obroty tego typu placówek prawie się nie zmieniły, mimo iż w czerwcu odwiedziło je o 1,5% więcej klientów - podaje Centrum Monitorowania Rynku.
-
2016-06-08 09:39
Poradnik: Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie podczas Euro 2016
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2016 zaczną się 10 czerwca 2016 r., ale polscy kibice najbardziej czekają na 12, 16 i 21 czerwca, kiedy Biało-Czerwoni zmierzą się z rywalami ze swojej grupy. Sportowe emocje i...
-
2016-05-13 10:16
Sprzedaż sklepów małoformatowych w kwietniu br. wzrosła o 1,5 proc. rdr
Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w kwietniu br. wzrosła o 1,5 proc. rdr, a w ujęciu miesięcznym - o 1 proc. - wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku (CMR).
-
2016-05-05 11:30
W marcu w małych sklepach wzrosła sprzedaż przypraw, czekolad i zup
W marcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 5,5 proc. wyższa niż rok wcześniej, mimo iż łączna liczba transakcji spadła w tym czasie o 1,2 proc. W ujęciu mdm odnotowano natomiast zarówno wzrost obrotów (o 12,45 proc.), jak i liczby transakcji (o 9,5 proc.) - czytamy w Biuletynie PIH, który przytacza dane za Centrum Monitorowania Rynku.
-
2016-04-06 11:40
W tradycyjnych sklepach wzrosła sprzedaż alkoholi, napojów i produktów tytoniowych
W lutym 2016 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 6,9 proc. wyższa niż rok wcześniej, a liczba wszystkich transakcji zwiększyła się o 5,6 proc. W porównaniu ze styczniem 2016 r. obroty sklepów małoformatowych obniżyły się o 3,2 proc., mimo iż liczba transakcji nieznacznie wzrosła. Duże wzrosty wartości sprzedaży rdr odnotowały wszystkie kategorie, które mają duży udział w obrotach sklepów małoformatowych, czyli alkohole (wzrost o ponad 8 proc.), produkty tytoniowe (16 proc.) i napoje (ponad 10 proc.) - wynika z danych Centrum Monitorowania Rynku.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
- 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
- 09:41 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
35,98
-
Śr
23,11
-
Min
14,40
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.