Freebee RSS Detal Ekspert: Branża mięsna musi przejąć rolę innowatora Detal Ekspert: Sieci handlowe postawią na współpracę z influencerami Detal Ekspert: Lidl zrewolucjonizował podejście do mediów społecznościowych Detal 86 proc. młodych konsumentów czasem lub często żałuje dokonanych przez siebie zakupów Detal Jakie cele sklepy mogą realizować dzięki programom lojalnościowym? Detal Badanie: Polacy wciąż chętnie robią zakupy w sklepach tradycyjnych Detal Analitycy: Jak zmienia się polski konsument? Detal Transaction Rex - konsument, który jest prawdziwym wyzwaniem dla sprzedawców Detal Ekspert: Użytkownik Twittera wydaje od 3 do 20 proc. więcej u sprzedawców, którzy „ćwierkają” z nim Detal Polkomtel inwestuje w startup lojalnościowy Michała Niemczyckiego Reklama
Detal Ekspert: Użytkownik Twittera wydaje od 3 do 20 proc. więcej u sprzedawców, którzy „ćwierkają” z nim